reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Árvai

Stanislav Árvai

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Stano. Vtipálek, diplomat, partyboy, provokatér, rečník, študent, pracant, priateľ, partner, syn a hlavne som to proste JA ;-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako som pre(žil) Grécko V. 2/2

Stanislav Árvai

Ako som pre(žil) Grécko V. 2/2

Každé ráno, keď zametám jeden úsek, tak narazím na leguána, ktorý sa vyhrieva na slnku, na kameňoch. Nenazval by som to jaštericou, lebo táto sviňa je ooomnoho väčšia. Teraz, keď už sa blížim k tomuto úseku, tak idem pomaličky, aby som ho nevyplašil. Dnes som bol od neho možno meter. Zajtra vezmem mobil a natočím Vám tú sviňuchu.

  • 30. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 274x
  • 3
Ako som pre(žil) Grécko V. 1/2

Stanislav Árvai

Ako som pre(žil) Grécko V. 1/2

7.4. 2009 Ciao Stano vracia uder...  Ahojte moji najdrahší, na začiatok trochu sentimentu- všetkých Vás srdečne pozdravujem a chýbate mi. Názov tohto mailu vysvetlím v samom závere ako prídavok.

  • 29. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 0
Ako som pre(žil) Grécko IV.

Stanislav Árvai

Ako som pre(žil) Grécko IV.

Ahojte krásni moji. Mám chvíľu čas, tak sa Vám znovu trochu ozývam. V prvom rade, Vám chcem oznámiť, že už máme booknuté letenky na 22.7. 15:45 odlet z Atén. Prílet do Viedne cca 17:15, ale to je ešte ďaleko... Ešte osemnásť a pol dňa.

  • 29. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 899x
  • 0
Ako som pre(žil) Grécko II.

Stanislav Árvai

Ako som pre(žil) Grécko II.

24.6. 2009Nazdarte. Práve mám za sebou 3 a pol pracovného dňa. No nič moc.

  • 28. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 639x
  • 0
Ako som pre(žil) Grécko

Stanislav Árvai

Ako som pre(žil) Grécko

21.6. 2009 Kalispéra priatelia, teda dobrý večer Mám možnosť, tak sa ozývam, že ako prežívame prvé dni v Grécku. S Jerrym a Miskou sme sa najskôr dopravili do Viedne- takmer bez stresu :-). Na letisku som prvý krát začal speakovať, keby ste videli tu letušku spekovali by ste tiež :-). Všetko sme našli a už sme sa len motali po terminále a čakali na boarding. Let bol super, Stanka plakala asi len 5-6 krát, hlavne pri štarte a hlaaavne pri pristaní. Ja som si to naopak neuveriteľne užíval. Asi som psychopat, ale mne sa to trasenie, akcelerácie, otáčanie a podobne nechutnosti veľmi páčili.(žeby gény?!)

  • 28. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 728x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu